dijous, 28 de març del 2019

Un milió de likes

Dimecres, 20 de Març vam anar a veure una obra de teatre, a la escola dels Maristes de Girona, anomenada "Un milió de likes".

A mi m'ha agradat aquesta obra de teatre perquè em divertia molt, però el que més m'ha agradat d'aquest teatre era el missatge que donava.  El teatre va de que unes noies molt amigues, la Susana i la Clàudia, són molt diferents. La Susana està enganxada a les xarxes socials i és una influencer i la Clàudia no li agrada gens ni mica les xarxes socials.

Un dia, apareix un programa anomenat "Un milió de likes", on vol participar la Susana, en aquest moment comencen a no ser tan amigues perquè la Susana deixa de costat a la Clàudia, i només vol que li donin likes, per guanyar aquest programa, que està ple de influencers, persones amb molts seguidors a quasevol xarxa social.
La Clàudia, està sola, en aquells moments necessita un company, que ella sempre deia que era una mica pesat, tot i així ara el necessita per poder actuar a un concurs de música del barri però ell ja tenia parella pel concurs. 
Al final la Susana reacciona , i s'adona que els amics de veritat es tenen que recolzar en els momemts difícils, aixi que ha abandonat el concurs, i ha anat a cantar amb la seva amiga.


Ara us explicaré el que fa un influencer en una xarxa social i la meva opinió. Un influencer és un fanàtic de les xarxes socials. A més de ser un fanàtic també tenen comptes que tenen moltissims seguidors. La meva opinió sobre els influencers és que per mi no són molt inportants però tot i així segueixo comptes de gent influencer a instagram.

Resultat d'imatges de the grefgEl meu influencer preferit té instagram i també té youtube; en els dos comptes té molts seguidors. Es diu David però en les comptes és diu "the grefg".

Feu clic aqui per veure uns dels seus videos. En el video surt que recomana el seu propi llibre i una mica també explica la seva vida.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada